Pages

♥ikLaN

Followers

Monday 22 October 2012

Mati ditembak lelaki bertopeng



>ANGGOTA polis memeriksa kereta Perodua Myvi yang dinaiki Yen Chong sebelum lelaki itu mati ditembak di Taman Desa semalam.

Oleh ATIKAH DALI
atikah.mohddali@kosmo.com.my

KUALA LUMPUR - Seorang lelaki yang memakai topeng ski dan bersenjatakan sepucuk pistol bertindak ala mafia apabila menembak mati seorang ejen insurans dari jarak dekat di hadapan isteri dan pembantu rumah mangsa dalam kejadian yang disyaki bermotifkan dendam semalam.

Kejadian pukul 9.10 pagi di Jalan Desa Permai, Taman Desa dekat Jalan Klang Lama di sini itu berlaku ketika Fong Yen Chong, 72, bersama isteri, 60-an, dan pembantu rumahnya baru menaiki sebuah kereta jenis Perodua Myvi untuk ke pasar berhampiran.

Sebaik meninggalkan rumah teres dua tingkat miliknya sejauh 5 meter, seorang lelaki yang menaiki sebuah kereta Proton Waja tiba-tiba menghalang kenderaan mangsa dari arah bertentangan.

Suspek kemudian memandu ke arah pintu pemandu kereta Yen Chong sebelum penjenayah terbabit menurunkan tingkap keretanya lalu melepaskan lima das tembakan yang meragut nyawa ejen insurans tersebut. Mangsa baru menyambut ulang tahun kelahirannya Khamis lalu. Isteri dan pembantu rumah mangsa tidak cedera.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...